Saturday, October 15, 2016

Laguerre Bewegende Gemiddelde Mt4

AllAverages - my versameling Bewegende Gemiddeldes Hi, Neem asseblief 'n blik op die nuutste weergawe van die bekende aanwyser AllAveragesv3.1 met 26 tipes bewegende gemiddeldes: // MAMethod 0: SMA - Eenvoudige bewegende gemiddelde // MAMethod 1: EMO - Eksponensiële bewegende gemiddelde // MAMethod 2: Wilder - Wilder Eksponensiële bewegende gemiddelde // MAMethod 3: LWMA - Lineêre Geweegde bewegende gemiddelde // MAMethod 4: SineWMA - Sine Geweegde bewegende gemiddelde // MAMethod 5: TriMA - Driehoekige bewegende gemiddelde // MAMethod 6: LSMA - Minste Square bewegende gemiddelde (of EPMA, lineêre regressielyn) // MAMethod 7: SMMA - Reëlmatige. Ek het 'n weergawe van hierdie aanwyser dat die Ma hoeke en kleure hulle in 3 kleure tel. help wanneer inkorporeer aanwyser in EA verskillende MA hoeke handel. Maar ná MT4 Alle 600 aanwyser tree al funky op die kaarte en in back testing. Ek wou hierdie een recode sodat dit ook sou wees in 3-kleur met, ma-hoeke, maar die T3 metode nie werk nie. Toe ek gebruik MAMethod 11 Indi net disappear.220 Ehlers Laguerre RSI aanwyser Die Laguerre RSI aanwyser is 'n hoogs gevorderde weergawe van die standaard RSI aanwyser. Die Laguerre RSI aanwyser is geskep deur John Ehler en bekendgestel in sy boek Cyber ​​Tische Ontleding vir Voorrade en toekoms. Die skoonheid van hierdie aanwyser is dat dit maklik is om te gebruik. Jy gaan net lank wanneer die aanwyser kruis bo die oor-verkoop lyn (0.2) en kort wanneer die aanwyser kruisies onder die oor-gekoop lyn (0.8). Let daarop dat wanneer die Laguerre RSI kruisies onder die 0.8 oor gekoop vlak, ons 'n lekker kort handel betree. Dit word herhaal deur twee ambagte, 'n lang en 'n kort. Die lang handel is 'n relatief vinnige en swak handel dat ons dalk wou vermy onthou dit lees die volgende deel. Let ook op dat wanneer die Laguerre RSI Ek is plat op die bodem het ons 'n mooi deurlopende lomp skuif, en wanneer dit is plat bo-op ons 'n lekker deurlopende lomp beweeg. Jy kan die lengte van die Laguerre RSI te pas by 'n spesifieke bate en tydraamwerk pas deur die verandering van die gamma insette. Om valse seine te verlaag, is die gedefinieerde waarde van gamma stel tot 0,7. Hoe effektief die is Laguerre RSI aanwyser Die Laguerre RSI aanwyser is 'n groot, maar dit moet gebruik word saam met ander aanwysers vir 'n beter en beter begrip van die mark rigting. Ons beveel die gebruik daarvan met die Laguerre filter aanwyser, wat gedemonstreer onder dit saam met die Laguerre RSI aanwyser in een pakket kom. Wat is die Laguerre Filter aanwyser Die Laguerre filter aanwyser is soortgelyk aan 'n bewegende gemiddelde. Dit is geplot op die top van die grafiek. Dit het min lag en hou styf vas aan prysbewegings. Dit word gebruik as 'n opstel om die seine van die Laguerre RSI aanwyser filter. Lang ambagte moet plaasvind slegs as ons, terwyl die sein ontvang, die prys is hoër as die Laguerre filter aanwyser (daaronder vir 'n kort ambagte). AMZN 60 min Chart: Let daarop dat die eerste kort handel word ondersteun deur die filter en die resultate in 'n mooi wen handel. Die lang handel word nie ondersteun deur die filter en dis hoekom ons dit nie gaan lank daar. Dan weer, ons het 'n lekker kort handel wat deur die filter. Verstelbare gamma (lank). Laguerre RSI kleur verander na gelang van sy rigting. Kry 'n jaarlikse inskrywing vir die DIG Laguerre RSI amp Filter: aankoopproses: Na die aankoop, sal ons 'n kode te stuur na jou e-pos adres met instruksies oor hoe om te installeer en te gebruik die wyser. Produkte word gewoonlik gestuur word binne 24 uur. Die opstel van die aanwyser: As jy wil, kan ons die aanwyser om jou spesifieke behoeftes te voorsien deur die toevoeging van persoonlike eienskappe, waarskuwings, radarskerm verenigbaarheid, MTF funksie verander, en nog baie meer: ​​Kry 'n kwotasie Ons kliënte sê: Baie mooi werk, Im smaak wat aanpas jy ingesluit. Dis 'n goeie idee, Im regtig soos die ekstra visuele hulpmiddels en kies die kleure maak dit staan ​​uit Craig V Pittsburgh, PA Ek het nou net die aanwysers en hulle is briljant. Ek is so bly ek kan nie vir jou sê. Ek voel ek reeds 'n kliënt vir die lewe en is seker daar is meer werk Ek wil u ouens te doen in die toekoms. Ek hoop regtig julle ouens kry die besigheid sukses wat jy verdien. Mike R. Verenigde Koninkryk Ek waardeer die toewyding wat jy in jou werk (tydens die naweek ure). Dit was 'n ware plesier om sake te doen met julle ouens weer. Ek weet waar ek moet gaan vir my toekoms spesifieke programme versoeke. Robert S. Oranjestad, Aruba Ek wil net julle albei bedank vir die moeite wat Pro-Trading aanwysers sit in die voltooiing van my aanwyser en bestudeer voor Kersfees ek wil hê om te sê ek stem jy as die beste wat ek behandel het in 18 jaar handel. Mark C. New South Wales, Australië Hi Guys, Ek kon nie meer aangemoedig word deur jou e-pos. Dankie vir die verduideliking en ek heeltemal waardeer alles. Ons sien daarna uit om te sien hoe die produk. Dave S. Sarasota, FL Im baie tevrede is met jou aanwysers en het my geld terug in 'n enkele dag van die saak gemaak en gerus wees dat wanneer Im op soek na nuwe aanwysers jy sal die eerste Ek roep. Bernard G Concord, NH ek wil u bedank vir jou werk op my persoonlike aanwyser. Dit was 'n nagmerrie probeer om te kyk na 50ETFs om te sien watter een die waarskuwing het veroorsaak. Ek het terug 10X wat jy op die eerste dag gehef. Ek kan nou werk en net wag vir die beep om af te gaan en dan 'n soort van aksie. Groot taak sal ek terug met meer werk vir jou binnekort. Dennis F. Los Angeles, CALaguerre aanwyser Jy is reg, die een van daardie skakel (vernoem laguerre CCI) is. 1. nie werk toe verstek parameters word gebruik (aangesien dit gebruik gamma in CCI berekening, en sedert verstek gamma is minder as 1 dit nie wys) Jy kan gamma van byvoorbeeld 14 gebruik, en dit sal die aanwyser wys, maar. 2. selfs met daardie gamma dit is nie 'n Laguerre CCI, maar 'n T3 stryk CCI. Volgens beskrywing van die skakel wat jy verskaf Laguerre CCI sou wees: Laguerre CCI (14x) Die Laguerre Filter is van toepassing op prys data om insette te skep vir die berekening van die Commodity Channel Index (CCI). Die CCI is bereken met behulp van hierdie resultaat. So, hier gaan ons. Hierdie een is gemaak volgens daardie beskrywing PS: 'n interessante Laguerre CCI met gamma stel om 0, 0,9 groete Ek is op soek na 'n werk Laguerre CCI aanwyser. die een wie EK aflaai van hierdie pos is nie werk nie. dit net wys leeg aanwyser venster op die grafiek. so, im versoek die hulp van iemand wat kan help my om hierdie probleem op te los. Eintlik het ek afgekom op hierdie webwerf vroeër vandag is dit nie vir MT4. maar ek weet nie of die een van TSD en die webwerf hierbo is dieselfde Laguerre CCI. Dankie by voorbaat. Mladen: Jy is reg, die een van daardie skakel (vernoem laguerre CCI) is. 1. nie werk toe verstek parameters word gebruik (aangesien dit gebruik gamma in CCI berekening, en sedert verstek gamma is minder as 1 dit nie wys) Jy kan gamma van byvoorbeeld 14 gebruik, en dit sal die aanwyser wys, maar. 2. selfs met daardie gamma dit is nie 'n Laguerre CCI, maar 'n T3 stryk CCI. Volgens beskrywing van die skakel wat jy verskaf Laguerre CCI sou wees: So, hier gaan ons. Hierdie een is gemaak volgens daardie beskrywing PS: 'n interessante Laguerre CCI met gamma stel om 0, 0,9 groete Mladen wow dit is koel sodat verduidelik waarom die aanduiding dat ek vroeër afgelaai wasnt wat op die grafiek. As jy die teks op die grafiek te lees sal jy sien dat dit sê Nota. die CCI is genormaliseer om wissel tussen -1 tot 1 Dit is duidelik dat hulle nie wys dat CCI op die grafiek sedert die waardes van daardie aanwyser is genormaliseer tot 0 tot 1. Ook uit 'n blik op dit blyk te Laguerre RSI en nie CCI (daar is nogal 'n paar normalisering metodes, maar nie een van hulle wil hê dat die soort van vervorming veroorsaak, sodat die enigste gevolgtrekking is dat dit nie 'n Laguerre CCI). In elk geval, dit is 'n genormaliseerde waardes heen -1 tot 1 (soos hulle sê in hul teks) het ek besluit om dit te doen, aangesien die aard van CCI is om weiering om die lyn nul en ek het besluit om te hou wat betref lonelyfx: HM. nog een ding Mladen, hierdie kiekie is van die webwerf in my vorige post. dit toon hierdie Laguerre CCI met 0,0-0,1 grens. is dit moontlik vir jou LaguerreCCI bygevoeg met hierdie grens / limiet net soos in die prentjie hieronder As jy die teks op die grafiek te lees sal jy sien dat dit sê Nota. die CCI is genormaliseer om wissel tussen -1 tot 1 Dit is duidelik dat hulle nie wys dat CCI op die grafiek sedert die waardes van daardie aanwyser is nie genormaliseer tot 0 tot 1. Ook uit 'n blik op dit blyk te Laguerre RSI en wees nie CCI (daar is nogal 'n paar normalisering metodes, maar nie een van hulle wil hê dat die soort van vervorming veroorsaak, sodat die enigste gevolgtrekking is dat dit nie 'n Laguerre CCI). In elk geval, dit is 'n genormaliseerde waardes heen -1 tot 1 (soos hulle sê in hul teks) het ek besluit om dit te doen, aangesien die aard van CCI is om weiering om die lyn nul en ek het besluit om dit im regtig jammer abt hierdie hou Mladen. In elk geval, dankie vir die opdatering van hierdie Mladen. so nou wil ek om te sien of dit nuttig alternatiewe kan wees vir my van die kyk na die aanwyser blyk dit dat dit nuttig kan wees (net aandag te gee aan nul lyn kruise - voeg 'n vlak 0 en jy sal dadelik sien wat ek bedoel) ook, sien wanneer die genormaliseerde weergawe hop vanaf 1 of -1. En omdat u gebring aandag aan ons op daardie aanwyser, moet ons dankie. Die feit dat hulle een ding geskryf het en wat ander is nie ons probleem. Om eerlik te wees, want ek lees jou post het probeer om op enige plek John Ehlers Laguerre CCI vind en ek didnt dit vind (kyk na die Kubernetika Ontleding vir Voorrade en Futures boek te wat hulle vermelding en ek kon dit nie vind nie, maar miskien gemis ek dit een of ander manier - Ehlers noem CCI in sy boek op bladsy 2 en nadat dit blyk dat hy dit nie meer nie noem) dit blyk dat daar 'n soort van mengsel op die webwerf, dit is al. Die beskrywing is duidelik, en dit is wat ons nou het. aanwyser gemaak deur daardie beskrywing. So, moenie bekommerd wees nie. Gebruik die aanwyser as jy dit nuttig vind, moenie dit gebruik as jy dit nut lae vind. lonelyfx: im regtig jammer abt hierdie Mladen. In elk geval, dankie vir die opdatering van hierdie Mladen. so nou wil ek om te sien of dit nuttig alternatiewe kan wees vir my TQ TQ Van die kyk na die aanwyser blyk dit dat dit nuttig kan wees (net aandag te gee aan nul lyn kruise - voeg 'n vlak 0 en jy sal dadelik sien wat ek beteken) ook, sien wanneer die genormaliseerde weergawe hop vanaf 1 of -1. En omdat u gebring aandag aan ons op daardie aanwyser, moet ons dankie. Die feit dat hulle een ding geskryf het en wat ander is nie ons probleem. Om eerlik te wees, want ek lees jou post het probeer om op enige plek John Ehlers Laguerre CCI vind en ek didnt dit vind (kyk na die Kubernetika Ontleding vir Voorrade en Futures boek te wat hulle vermelding en ek kon dit nie vind nie, maar miskien gemis ek dit een of ander manier - Ehlers noem CCI in sy boek op bladsy 2 en nadat dit blyk dat hy dit nie meer nie noem) dit blyk dat daar 'n soort van mengsel op die webwerf, dit is al. Die beskrywing is duidelik, en dit is wat ons nou het. aanwyser gemaak deur daardie beskrywing. So, moenie bekommerd wees nie. Gebruik die aanwyser as jy dit nuttig vind, moenie dit gebruik as jy dit nut lae vind. tans besig met 'n paar verskillende vlakke en instellings, en dit lyk nuttige instrument vir my. baie dankie vir al jou FOC en vinnige bydraes hier Mladen Ek het gesien dat hierdie draad is nie meer aktief is, maar ive begin om 'n interessant strategie met laguerre (en 'n paar ander aanwysers gelyktydig) aangesien sommige weke te toets. Ek gebruik 1 laguerre ACS1 (wat is die stadigste een) en 2 laguerre filters (1 vinnige en 1 stadig). Im gebruik om oop te maak met die kruising van die stadige filter laguerre en die ACS1 laguerre, wat 'n lang termyn sein na 'n lang tendense te volg. Hier is 'n oorsig van hierdie strategie, wat die kruising oefening wys (jy kan my vertrou op die krag van hierdie sein, hoewel sy nie 'n goeie voorbeeld): Maar ek het 'n groot probleem met my laguerre ACS1. Sy oorverf toe ek beweeg my MT4 kaarte van links na regs, en meestal die veranderende toe ek zoom. So cant ek altyd vertrou my kruisings. My vrae is: - Doen al laguerre aanwysers verf, of net die ACS1 Indien nie, wat is die laguerre wat nie verf wat die meeste soos die ACS1 die meeste (uitgesluit die filter een, wat ek al gebruik) - Is daar 'n manier om die kruising sein van my 2 laguerres kode si ek kon beter examinate die werklike kruisings. Ek het 'n dieselfde vraag op laguerre ACS1 in hierdie Forex-TSD draad gesien, maar im 'n newbie in Meta Redakteur programmering. PS: verskoon my vir my Engels, dit is nie my moedertaal. Plasing aanwysers in dieselfde sub-venster, beteken nie dat hulle sal saamwerk. Elke afsonderlike geval van aanwyser het afsonderlike minimum waarde en 'n aparte maksimum waarde en dan dinge soos dié wat jy ervaar het gebeur nie. As jy wil gebruik 3 aparte laguerre waardes die manier waarop jy dit beskryf, moet jy 'n) kombineer hulle in een aanduiding dat 'n nuwe aanwyser sal trek met 3 laguerre RSI waardes b) wat jy hoef te dieselfde vaste minimum en maksimum vir elke geval van aanwyser (in die geval van Laguere RSI dit sou 0 en 1 as vaste minimum en maksimum wees) PS: daar is 'n baie laguere RSI filters wat nie verf (sommige van hulle is gepos in hierdie draad te) sodat jy moet nie enige hê probleem om 'n goeie een. In teenstelling met die almal stellings wat niks in gemeen met die waarheid het verf, doen die meerderheid van aanwyser nie verf so 'n probleem te vermy oorverf (erg gekodeer) aanwysers is 'n nie 'n groot probleem PPS ( 'n wenk). Laguerre ACS1 is 'n tydperk 2 SMA stryk laguerre RSI Ek het gesien dat hierdie draad is nie meer aktief is, maar ive begin om 'n interessant strategie met laguerre (en 'n paar ander aanwysers gelyktydig) aangesien sommige weke te toets. Ek gebruik 1 laguerre ACS1 (wat is die stadigste een) en 2 laguerre filters (1 vinnige en 1 stadig). Im gebruik om oop te maak met die kruising van die stadige filter laguerre en die ACS1 laguerre, wat 'n lang termyn sein na 'n lang tendense te volg. Hier is 'n oorsig van hierdie strategie, wat die kruising oefening wys (jy kan my vertrou op die krag van hierdie sein, hoewel sy nie 'n goeie voorbeeld): Maar ek het 'n groot probleem met my laguerre ACS1. Sy oorverf toe ek beweeg my MT4 kaarte van links na regs, en meestal die veranderende toe ek zoom. So cant ek altyd vertrou my kruisings. My vrae is: - Doen al laguerre aanwysers verf, of net die ACS1 Indien nie, wat is die laguerre wat nie verf wat die meeste soos die ACS1 die meeste (uitgesluit die filter een, wat ek al gebruik) - Is daar 'n manier om die kruising sein van my 2 laguerres kode si ek kon beter examinate die werklike kruisings. Ek het 'n dieselfde vraag op laguerre ACS1 in hierdie Forex-TSD draad gesien, maar im 'n newbie in Meta Redakteur programmering. PS: verskoon my vir my Engels, dit is nie my moedertaal. Probeer hierdie een (dit moet jou oorverf probleme op te los). Dit is wat 3 Laguerre ooreisingsbeserings in dieselfde sub-venster. Om te kry wat jy gebruik van ACS te kry stel die smoothing om 2. Ek het nie die res van jou parameters ken, so ek gebruik wat ek kon ontsyfer uit die prentjie wat jy gepos. Vanaf parameters. Gamma (N) - Gama vir daardie geval van Lagurre Glad (N) - glad faktor (eenvoudige bewegende gemiddelde) vir 'n bepaalde geval van L: aguerre Prys (N) - prys om te gebruik in daardie geval Laguerre berekening. Pryse kan wees 4 - mediaan - (highlow) / 2 5 - tipiese - (highlowclose) / 3 6 - geweeg - (highlowcloseclose) / 4 jy is die beste. Baie dankie vir jou hulp, Mladen Ek waardeer jou verduidelikings. Ek dink hierdie 3 RSI laguerres sou my sein kruisings verander. My geel laguerre filter sal miskien word beweeg te vinnig met jou RSI laguerre. Ek gebruik hierdie stadige geel filter laguerre vals rooi laguerre 0.85 en 0.15 seine (wat nie die geval is kom na die ander uiterste sone), en om te weet wat is die algemene tendens vir my ander aanwysers filter (maar ek moet toets oor hierdie punt te maak) . Op die ou end het ek het myself te bedank, as ek nie wil my laguerre filter verf. Ek het baie inligting lees oor RSI laguerre op hierdie forum (met die dokumente beslaglegging veral). Maar dit is nie die geval met laguerre filter. So, sy my laaste vraag (vir die oomblik): Is dit die eiendom van 'n laguerre filter word gekorreleer met die werklike wisselkoerse Wat is regtig die rol, in vergelyking met die ander laguerres Sluit by ons aan te laai Meta Trader 5 Kopiereg 2000-2016, MQL5 Ltd. LaguerreRSI Meta Trader 4 aanwyser LaguerreRSI MT4 aanwyser LaguerreRSI aanwyser is net 'n verandering van die relatiewe sterkte aanwyser (RSI). Hierdie aanwyser elimineer die gevolge van die vertraging en whipsaws wat deur die aanwysers wat die smoothing tegniese toepassing. Die LaguerreRSI MT4 aanwyser bereik deur die gebruik van 'n filter en ook inkorporeer 'n paar meer veranderinge aan die gewone relatiewe sterkte aanwyser. Die data berekeninge gebruik die vorige onlangse vier mate. Dit is 'n aanduiding dat 'n handelaar kan gebruik in tegniese handel. Dit is meer ontvanklik en het minder geraas in vergelyking met die RSI aanwyser. Kenmerke van LaguerreRSI LaguerreRSI aanwyser kombineer die gebruik van twee parameters. Hierdie parameters is die skikking en die gamma. Die skikking is die reeks sluit tyd wat gebruik word in die berekening van die aanwyser (teken die buitelyne van die aanwyser). Aan die ander kant van die gamma is 'n filter wat gebruik word in samewerking met die skikking vir die aanwyser om doeltreffend te wees. Die gamma is eintlik gebruik word as 'n prys dempingsfaktor wat as 'n beter aggressiewe sein verlang word dienooreenkomstig of aan die ander kant opgewek ten einde meer antagonistiese seine aan te moedig verlaag. Die gamma insette skaal het 'n verskeidenheid van -0,5 tot 1.05. Fig.1. belangrikste kenmerke van LaguerreRSI Interpretasie van die LaguerreRSI aanwyser in verband met die markpryse. By die gebruik van die LaguerreRSI wat die belangrikste is op soek na die RSI posisie ten opsigte van die gamma vlakke (0, 0,15, 0,45, 0,85 en 1). Die belangrikste vlakke om te kyk na die 0,15 en die o.85. Wanneer die LaguerreRSI aanwyser begin om te styg en gaan oor die o.15-vlak dan 'n handelaar is 90 gewaarborg dat daar 'n moontlike uptrend. As die tendens voortduur en die aanwyser kry woonstelle op 'n vlak bo 0,85 is, dan kry jy 'n versekering dat die huidige uptrend is aanhoudend. Wanneer die LaguerreRSI aanwyser begin daal en kruisies die o.85-vlak dan 'n handelaar is 50 gewaarborg dat daar 'n moontlike verslechtering neiging. Dit is as die vorige uptrend het veroorsaak dat die aanwyser op die vlak 0,85 steek. As die tendens voortduur en die aanwyser kry woonstelle teen 'n laer vlak as die 0,15, dan kry jy 'n versekering dat die huidige verslechtering neiging is aanhoudend. Fig.2. interprating die mark met behulp van laguerreRSI Daarom moet jy 'n baie geduld beoefen voor die opening van 'n trade. in sodoende moet jy ook oorweeg om die Laguerre Filter lyn wat direk op die grafiek soos 'n bewegende gemiddelde is geplot. Trading behulp LaguerreRSI Koop bestellings. plaas 'n koop orde toe tydens 'n uptrend die aanwyser kruisies die vlak 0,15. Maar jy moet ook seker maak dat teen die tyd dat jy die opening van die posisie, die prys (bars op die grafiek) is bo Laguerre Filter lyn. Fig.3. die plasing van 'n sell orde Sell orde. plaas 'n sell einde toe tydens 'n verslechtering neiging die aanwyser kruisies die vlak 0,85. Maar jy moet ook seker maak dat teen die tyd dat jy die opening van die posisie, die prys (bars op die grafiek) is onder Laguerre Filter lyn. Dan wanneer die handel dit raadsaam om te verseker dat jy 'n spesifieke teiken van pitte wat jy teiken vir wins maak en indien die mark wangedra vir stop verlies. Vandaar gebruik stop vlakke ter wille van risikobestuur. Oop demo rekening om hierdie aanwyser te toets. Aflaai Gratis LaguerreRSI indicator8.10 Laguerre Filter Die Laguerre Filter deur John Elhers is 'smoothing filter gebaseer op Laguerre polinome. Die eerste kwartaal is 'n EMO (sien Eksponensiële bewegende gemiddelde), gevolg deur sekere terugvoer terme. Die smoothing word beheer deur 'n alfa faktor wat die alfa vir die EMO en ook gemonteerde verdere terme. Alpha kan wissel van 1 tot pryse byna presies volg, af na 0 vir 'n baie stadige reaksie. Die resultaat is nog 'n geweegde gemiddelde van die verlede pryse. Die gewigte byvoorbeeld vir die verstek alpha0.2 is soos volg. 8.11 Adaptive Laguerre Filter Die aangepaste laguerre filter is 'n variasie op die laguerre filter met behulp van 'n veranderlike Alpha faktor wat gebaseer is op hoe goed die filter is die dop 'n verlede N dae pryse. Die effek is om volgehoue ​​beweeg redelik nou volg nie, maar om bietjie te verander wanneer pryse weer en weer in 'n reeks kap. Die rou Alpha waardes kan beskou word as ldquoAdaptive Laguerre Alphardquo in die laer aanwyser venster, onder ldquoLow Priorityrdquo naby die einde van die aanwyser lyste. Hoë waardes bedoel nou dop pryse, lae waardes beteken net stadige reaksie. Kopiereg 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 Kevin Ryde kaart is gratis sagteware wat jy kan dit herversprei en / of dit te verander onder die voorwaardes van die GNU General Public License, soos gepubliseer deur die Free Software Foundation óf weergawe 3 , of (as jy wil) enige latere weergawe.


No comments:

Post a Comment